Морские катамараны ПВХ

Вітрила для надувних човнів

При розробці парусного озброєння Ботхаус, були поставлені чотири основні завдання:

1) вітрильне озброєння повинно бути «народним» - тобто дуже доступним за ціною;

2) вітрильне озброєння повинно підходити до будь-якої моделі Boathouse;

3) вітрильне озброєння повинно бути максимально простим і ефективним, - з тією метою, щоб людина, ніколи не ходив під вітрилом, міг з першого разу, без особливих навичок, стартувати з точки А, і повернутися в точку А, тільки під одним вітрилом;

4) вітрильне озброєння повинно бути абсолютно безпечно.

     Всі поставлені завдання були успішно виконані. Розроблено п'ять варіантів вітрильного озброєння. При цьому, висота щогли може бути 3м, 3,5м, 4м, 4,5 і 5 м. П'ять метрів - це максимальна висота для такої простий і недорогий конструкції.

     1) Найпростіший варіант парусного озброєння - з щоглою, стакселем, рульовим веслом і такелажем варто 266 $. А найповніший варіант парусного озброєння - з п'яти-метрової щоглою, швертовой трубою зі шверт і степсом, з гиком, гротом, стакселем, рульовим управлінням і такелажем - 944 $! Іншими словами - цей «вічний» двигун, який доставляє масу задоволення, дуже доступний за ціною.

     2) Будь-який з видів вітрильного озброєння Ботхаус підходить до всього модельного ряду Boathouse, починаючи від байдарок STREAM, і закінчуючи великими катамаранами TRAVEL-MAX. Більш того, вибравши відповідну вас модель човна, ви можете зайти в 3Д огляд і подивитися, як ваша човен буде виглядати з вітрилом. А також, яке додаткове устаткування можна на неї встановити.

     3) На кінцевому етапі випробувань, були обрані люди, які не мають ніякого досвіду ходіння під вітрилом. І з першого разу, при швидкості вітру всього 3 - 4 м / с, вони стартували з пляжу, і повернулися назад під одним тільки вітрилом. Дуже просте управління і ефективна робота вітрила і швертів, дозволяють йти навіть проти вітру під гострим кутом. Тому, навіть для новачків не склало труднощів кермом вибирати напрямок руху і тримати в натягу вітрило.

     4) Основний елемент вітрильного озброєння, що представляє небезпеку - це гик. На вітрильному озброєнні Ботхаус двометровий гик зроблений з легкої алюмінієвої труби, яка знаходиться на висоті 1м на палубою. Тобто, гик перекидається над головами тих, хто сидить попереду людей.

      Але головне - це те задоволення, яке отримуєш при русі від енергії вітру. А ще важливим є й економічний аспект - ви подорожуєте і відпочиваєте, не витрачаючи грошей на бензин. Дрібниця а приємно.

ДВК

Горизонтальна частина такелажу, кріпиться до нижньої частини щогли для розтягування і управління вітрилом. Для зручності транспортування складається з двох частин

ГИК  Горизонтальная часть такелажа

ШВЕРТ

Шверт - пристрій, що перешкоджає бічного дрейфу катамарана. Шверт необхідний при русі катамарана при бічному (галвінд) і зустрічному (бейдевінд) вітрі. Для розміщення цього пристрою на катамарані встановлюється швертовая труба, а на ній кріпляться два шверта.

Установка швертовой труби:

Швертовая труба разом зі степсом встановлюється на другому шпангоуті. Труба кріпиться двома хомутами з допомогою наскрізних болтів.

Шверт--  устройство, препятствующий боковому  дрейфу катамарана

Шверт навішуються на виступаючу частину труби, фіксатор входить в Г-подібний паз і закріплює шверт. Фіксатор закріплений в швертовой трубі і не вимагає затягування, шверт повинен легко повертатися на трубі. Нижня положені шверта встановлюється при бічному (галвінд) і зустрічному (бейдевінд) вітрі. Навітряну шверт рекомендується піднімати. для зменшення опору. Шверт встановлюється опуклою стороною до борту катамарана.

ПАРУС

 

     Установка парусного озброєння:

 1. Нижня частина щогли встановлюється в степс, Отвори в щоглі і степсе повинні співпасти, Болти кріплять щоглу і качку.

 2. Одягнути вітрило на нижню частину щогли, починаючи з галсового кута.

 3, З'єднати обидві частини щогли, розтягнути вітрило. Закріпити фалового кут вітрила такелажної скобою топі щогли. Галсового кут з качкою на степсе. Перевірити лати, підтягнути вузли кріплення лат в латкарманах.

 4. Встановити гик. З'єднати обидві .частиною, Гик впирається вусами в щоглу.

 5. Натягнути бічні ванти, які за допомогою такелажних скоб закріплені на топі щогли, а другі кінці кріпляться до хомутів на швертовой трубі.

 6. Підйом щогли. Натягується штаг і кріпиться на передньому шпангоуті на качку, або до носових ручкам для перенесення катамарана. Ахтерштаг від топа щогли проводиться до ручок для перенесення катамарана або закріплюється на качках на транцевой дошці.

 7. Закріпити шкотовий кут вітрила на ноке гику. Пропустити через блок ходовий кінець шкота для управління вітрилом. Корінний кінець кріпиться до скоби на рульовому пристрої або шпангоуті перед рульовим.

Грот и стаксель парусного вооружения

Установка вітрила щодо вітру

«Маючи BOATHOUSE - живеш із задоволенням».